RECITAL ALGUNS POEMES DEL 36

El passat dijous 12 d’abril els alumnes de Literatura universal van participar a la VII Mostra de Poesia a Secundària de les comarques gironines amb el recital ALGUNS POEMES DEL 36, basat en poemes del llibre 36 poemes del 36 de Ricard Creus. Les presentadores de l’acte foren l’Ariadna Riera i la Júlia Viladegut.

Aquesta activitat se celebra al teatre La Cate de Figueres i està organitzada per un grup de docents de les comarques gironines, que volen fer viure la poesia a l’alumnat.

Enguany, l’edició va comptar amb la participació dels instituts: Ramon Muntaner, Narcís Monturiol, Cendrassos i Alexandre Deulofeu de Figueres, Montsacopa d’Olot, Pere Alsius de Banyoles, l’institut de Sils, El Pedró de l’Escala, Vall de Llémena de Sant Gregori i Castelló d’Empúries.

El poeta convidat va ser Enric Casassas i Figueres, que va deixar atònits els alumnes amb la seva poesia i amb la manera com té de dir-la. Tot un privilegi gaudir de tan a prop d’una de les veus poètiques significatives de la poesia catalana.

Per a més informació…