Matinée Batxibac

Divendres 25 de gener els alumnes de primer i segon de batxibac van assistir a la “MATINÉE BATXIBAC” a Girona.

En arribar, els alumnes de 1r van poder escoltar la conferència de Pascal Riou L’idée republicaine en France et en Espagne: entre réussite et échec i els de 2n van seguir la xerrada de Roger Bastrios Francophonie, littérature et rencontre des cultures du monde.

Després de la pausa es van dirigir als tallers; els estudiants de primer van treballar la història amb Apprendre l’histoire de manière différente et amusante i els de segon van treballar la literatura amb Promenade contée au Maghreb de Tahar Ben Jelloun.

Els alumnes van recollir, al final, el diploma de la seva participació en l’esdeveniment.

La MATINÉE és sempre una bona ocasió per aprofondir els continguts del programa batxibac.