L’INS Montsacopa a la 5a edició de Filosofia a l’abast (de tothom)

Aquest dijous 20 d’abril a les 18h l’alumnat del Montsacopa, alumnat d’altres centres i ciutadania en general, podrà gaudir de la 6a xerrada del Cicle de conferències de Filosofia a l’abast, 5a edició. L’accés és lliure i gratuït (no cal inscripció prèvia). En aquesta ocasió el ponent és el senyor Josep Ma Terricabras, Doctor per les Universitats de Münster (Alemanya) i Barcelona; becari de la Universitat de Münster (Alemanya), del St. John’s College (Cambridge) i de la Universitat de Berkeley (Califòrnia). Ha publicat uns 60 llibres i articles. Ha traduït Wittgenstein, Nietzsche i Freud. Ha estat President del Comitè de Traducció i Drets Lingüístics del PEN Internacional i diputat al Parlament Europeu (2014-2019). Actualment, és catedràtic emèrit de filosofia i director honorari de la Càtedra Ferrater Mora de Pensament Contemporani de la Universitat de Girona. El títol de la xerrada és Alícia. Més enllà de la lògica. Activitat de prendre partit.