Joan Plana, guanyador de la 2a edició de l’Audi Creativity Challenge

AudiCreativityChallenge22

Joan Plana, alumne de 1r de Batxillerat del nostre institut, està a punt de començar la seva estada durant el mes de juliol a Silicon Valley, com a guanyador de la 2a edició de l’Audi Creativity Challenge. En Joan va accedir a aquest certamen després de guanyar el Challenge Imagine, una activitat de l’iFest (la festa de la Ciència, la Tecnologia i la Innovació organitzada pel Departament d’Empresa i Coneixement de la Genearlitat de Catalunya) celebrat a Barcelona el passat 20 de desembre.
La final de l’Audi Creativity Challenge es va celebrar a Madrid el passat 17 de juny. Joan Plana va formar equip amb Nil Figueras (del Col•legi Montserrat de Barcelona) i Lídia Just (de l’Institut Priorat de Falset). L’equip, anomenat Dip Team (distance isn’t a problem) va proposar el projecte “Wherever You Want”, sobre la idea de compartir concerts musicals en directe amb realitat mixta interactiva.
El jurat del certamen estava format per Christian Gálvez, conegut presentador de televisió i expert en art renaixentista, l’actriu i cantautora Najwa Nimri, Xavier Verdaguer, emprenedor i fundador de l’Imagine Creativity Center, i Caíta Montserrat, directora de marketing d’Audi Espanya.
El premi del concurs és l’estada d’un mes a Silicon Valley per tal de desenvolupar el seu projecte amb l’equip de l’Imagine Creativity Center. Allà també visitaran les empreses capdavanteres en el món tecnològic, assistiran a xerrades sobre creativitat i innovació, coneixeran San Francisco i viuran immersos en l’estil de vida californià.
No cal dir que en Joan Plana està engrescadíssim i espera amb molta il·lusió aquest mes de juliol. Des de l’Institut Montacopa el felicitem pel seu èxit i li desitgem que l’estada a Califòrnia li sigui ben profitosa.