Intercanvi INS Montsacopa – INS Sineu

Enguany i per primera vegada, el departament de català ha organitzat un intercanvi per als alumnes de 3r d’ESO.

Aquest projecte d’intercanvi escolar és una iniciativa que té com objectiu fer que els alumnes de dos territoris de l’àrea lingüística catalana facin intercanvis epistolars i presencials, de manera que es generi una dinàmica encaminada a la interrelació sociocultural entre territoris que compartim un marc geogràfic, històric i cultural.

Els alumnes de l’institut de Sineu varen venir del 16 al 19 de desembre. Van assistir a algunes classes , vam fer una sortida a peu on els vam mostrar alguns dels paisatges emblemàtics de la comarca (la fageda, els paratges de la Moixina, les grederes del Croscat …), van visitat Girona i Besalú, entre altres activitats que van fer amb les famílies.

Durant les Jornades de cultura i lleure vam fer el viatge a Mallorca. L’institut de Sineu va organitzar una sèrie d’itineraris i visites guiades que van significar per als alumnes d’Olot la descoberta de Mallorca (Sineu, Palma, la Serra de tramuntana, Pollença…)

Estem molt satisfets d’aquesta experiència!!!