Fira de Projectes STEAM

Divendres passat 5 de maig va tenir lloc la fira Steamakers al Firal d’Olot. El nostre institut hi va participar amb més de 90 projectes. L’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat jocs i ginys relacionats amb els animals; l’alumnat de 2n d’ESO s’ha centrat en estudiar les centrals hidroelèctriques de la Garrotxa; 3r d’ESO ha realitzat diferents projectes amb tires de leds; 4t d’ESO ha desenvolupat reptes relacionats amb la robòtica submarina, els ODS, braços robòtics i  cotxes; i l’alumnat de batxillerat han desenvolupat uns semàfors de CO2 i diferents aparells per realitzar pràctiques de física.

Podeu veure un breu resum de la fira en el següent enllaç de TV3 comarques i un recull d’imatges a sota.

També podeu trobar més informació sobre què és robolot i la fira steamakers al programa la finestra de TVOlot: https://youtu.be/hQe82CZ-SMQ