ErasmusDays 2023

Els dies 10 i 11 d’octubre vam celebrar els ErasmusDays. Vam compartir experiències per fer arribar l’ Erasmus+ a tota la comunitat educativa. Durant el matí alguns alumnes que han participat en mobilitats van compartir la seva experiència amb tot l’alumnat de 3r i 4t d’ESO. A la tarda va ser el torn del professorat que va realitzar cursos de formació aquest estiu. Finalment, el dia 11 les dues alumnes del CFGS de Tècnic d’Educació Infantil que estan realitzant les seves pràctiques a Itàlia es van connectar amb l’alumnat de cicles formatius.

Gràcies a l’alumnat SIEI i a l’alumnat de l’Optativa de Visual i Plàstica de 4t d’ESO per ajudar-nos amb l’exposició i el photocall.

rbt