El món de les cèl·lules

Com ja és tradició, l’alumnat de 4t d’ESO de la matèria optativa de Biologia ha dissenyat i construït maquetes de cèl·lules eucariotes animals i vegetals i cèl·lules procariotes (bacteris) en 3D. El projecte l’ha dut a terme la professora Teresa Gifra.

Les maquetes s’han fet en petits grups o de forma individual i cada grup ha tingut total llibertat per utilitzar els materials, textures i colors que ha cregut més adients, per tal de reproduir els orgànuls i les estructures cel·lulars de la manera més fidel a la realitat. Any rere any els alumnes ens sorprenen per la seva originalitat i creativitat en l’elaboració de les maquetes.

Aquesta activitat, a més de consolidar els aprenentatges sobre les cèl·lules, fomenta el treball cooperatiu i la presa de decisions, entre altres aspectes.

Les hem exposat al passadís dels laboratoris perquè tothom les pugui veure.

Felicitats a tothom!!!!