El Gran Recapte d’aliments 2019.

El dissabte 23 de novembre, uns quants alumnes de l’institut van col·laborar amb el Gran Recapte del Banc dels Aliments, la campanya de recollida d’aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades del nostre entorn rebin ajuda alimentària.

Durant el mes de desembre, els alumnes també aniran al magatzem que té el Banc dels Aliments per ajudar a classificar i posar en caixes els aliments.

L’experiència va ser molt positiva i els alumnes hi van participar molt activament. Esperem que també els sigui profitós fer la classificació.