Échange MOBISUDNORD Académie de Grenoble

Aquest curs hem tornat a participar en el programa d’intercanvi MOBISUDNORD, aquesta vegada ha set amb l’Académie de Grenoble, i que té com a objectiu motivar els alumnes en el seu procés d’aprenentatge de la llengua francesa.

La nostra alumna, Alba Cels de quart d’ESO va ser acollida del 13 de gener fins el 7 de febrer, per la Suzanne Roux i la seva família.

L’Alba ha valorat l’experiència com a molt i molt positiva tant pel que fa, evidentment, a la immersió lingüística com per l’experiència vital de descobriment d’una nova cultura, de creixement personal i d’autonomia.

Quant a la Suzanne, es va adaptar també perfectament a l’institut i a la família i li va saber molt de greu haver de marxar abans a causa del coronavirus.

A nosaltes, com a centre, ens sembla fonamental continuar realitzant aquests intercanvis que són tan enriquidors ja sigui pel que fa al tema lingüístic i cultural com al creixement personal de l’alumnat que hi participa.