Distincions PAU

La Clàudia Campayo ha estat distingida pel Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC) a l’acte que es va dur a terme al Teatre-Auditori de Sant Cugat el dimecres 23 de novembre.

Les distincions PAU es concedeixen a l’alumnat de Catalunya que en la convocatòria ordinària ha obtingut una nota igual o superior a 9 punts com a qualificació de la fase general de les PAU.

En aquest acte es van lliurar presencialment les distincions als 222 millors alumnes, amb una nota a la fase general de la PAU celebrada el passat mes de juny igual o superior a 9,5.

Enhorabona, Clàudia!