Creació literària amb el Mot Ins

Una trentena d’alumnes de 4t d’ESO va participar aquest dimecres 9 de març a les xerrades i als tallers literaris del festival Mot.

En el marc del Mot Ins, una jornada en la qual s’ofereixen experiències literàries a joves de secundària i batxillerat, l’alumnat va assistir a una conversa entre Laia Viñas, Èlia Espinosa i Irena Gómez, tres autores de novel·la i poesia que encara no han fet 25 anys i que van parlar de la vocació creativa durant l’adolescència.

Després van poder participar en una dotzena de tallers on van experimentar propostes de creació poètica, escriptura visual, videojocs, relats eròtics, etc. Un dels tallers de la jornada, “Olot poètic”, va ser liderat per Càndid Sempere, el director del Montsacopa, que va guiar a l’alumnat participant per una ruta literària i poètica per Olot.