Celebrem un Nadal residu 0. Càpsula 5

En aquesta càpsula per un Nadal residu 0 l’alumnat del comitè ambiental de l’Escola la Bòbila ens recorden la importància de no malbaratar els aliments. Segons l’Agència de Residus de Catalunya, cada persona genera 35 quilos de residus alimentaris per any: a Catalunya el 58% del malbaratament alimentari té lloc a les llars; els supermercats en són responsables del 16%; els bars i restaurants del 12%; el comerç al detall del 9%; els serveis de càtering i restauració de les institucions del 4%, i els mercats municipals només de l’1% dels residus alimentaris, segons la mateixa Agència. És evident que cal revertir aquestes xifres, oi?