Apadrinar un avi

Vint alumnes de 4t ESO del nostre Institut participen com a voluntaris en un dels programes de Càritas Garrotxa. Es tracta del programa anomenat “Apadrinar un avi”.
Sota el lema de “ser gran en dignitat”, a Càritas Garrotxa tenen com a objectiu pal·liar la solitud que pateixen moltes persones grans. Creuen que el col·lectiu més jove és molt apropiat per fer-ho ja que ambdues parts en poden sortir beneficiades. Uns transmeten optimisme i futur i els altres aporten experiència i saviesa.
Una hora a la setmana els joves conversen amb els avis, surten a fer un petit tomb o bé participen dels jocs i activitats que fan els avis.
Els alumnes són: Carla Diago, Carla Jofre, Eva Comamala, Allysson Coello, Iris Rodríguez, Clàudia Medina, Estel Capdevila, Adrià Casas, Fran Costabel, Andrea García, Cora Coll, Marta López, Judith Martí, Berta Esparcia, Maria Pagès, Andrés Negreiros, Aina Falgarona, Lluc Vives, Noèlia Bermúdez i Sara Riera. Les residències on fan el voluntariat són: Residència Sant Jaume , residència Montsacopa, la Caritat, residència Santa Maria del Tura, la Tardor, Edat 3 i la residència Torreblanca de Sant Joan les Fonts.

apadrina_avi