Anem al mercat! Descobrim els vegetals que mengem

L’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Montsacopa el dia 13 de Març del 2023, vam anar al mercat d’Olot a realitzar vàries tasques sobre el vegetals. Vam dividir-nos en grups i vam visitar les parades per preguntar els venedors informacions sobre els productes de la seva parada i per saber una mica més sobre la seva feina. Vam descobrir nous productes, alguns dels quals venen de llocs molt llunyans, ens vam adonar que a vegades mengem arrels, fruits, flors o llavors, per exemple, i també ens vam adonar que alguns productes com el raïm, les cebes o els pebrots tenen varietats diferents.

Aquesta sortida ha estat molt divertida i útil per aprendre més coneixements. Esperem que el alumnes de 1r de l’any que ve ho puguin disfrutar com nosaltres ho hem fet!

(Eva Espigulé i Arlet de Bolós)

Podeu veure algunes de les fotografies que hem fet en el següent enllaç: