Acreditació Erasmus+ en l’àmbit d’Educació Escolar

Estem molt contentes d’anunciar que hem obtingut l’Acreditació Erasmus+ en l’àmbit d’Educació Escolar dins del nou programa Erasmus 2021-2027. El centre ja va obtenir l’Acreditació en Educació Superior (Cicles Formatius de Grau Superior) el curs passat.

Es tracta d’una gran notícia per a l’institut ja que aquesta Acreditació fomenta la participació dels centres escolars en activitats de formació, col·laboracions i mobilitats, tant de professorat com d’alumnat, amb finançament de fons europeus.

L’Institut Montsacopa va presentar un projecte que tenia diversos objectius com ara:

– impulsar la formació i la participació del professorat
– reforçar la internacionalització del centre
– potenciar la realització de projectes interdisciplinaris

Afrontem aquesta nova etapa de desenvolupament, innovació i millora amb molta il·lusió i desitgem seguir ampliant l’oferta de formació de l’institut.

La Comissió Erasmus de l’Institut Montsacopa