Ja han arribat els estudiants polonesos a Olot
Aquesta setmana hem iniciat la primera part de la mobilitat Erasmus+ amb alumnes de l’institut V LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE im. JANA PAWŁA II de Torun, Polònia. Aquesta mobilitat compta amb dotze alumnes polonesos i dotze alumnes de 4art d’eso del nostre institut i forma part del projecte “Exiles: Now and then”. A primera hora, hem donat […]
Ja han arribat els estudiants polonesos a Olot Llegeix més »








