ESO

Taller sobre amfibis i rèptils

El dimarts 6 d’octubre, als alumnes de 1r d’ESO ens van venir a fer un taller sobre amfibis i rèptils. Aquest any ha estat la primera vegada que s’ha fet aquesta activitat des del departament científic. Vam poder tocar i veure amfibis i rèptils i saber-ne més sobre ells al gimnàs de l’institut. Un dels […]

Taller sobre amfibis i rèptils Llegeix més »

Estada a Exmouth, 2020

Alumnes de 2n i 3r d’ESO van conviure amb famílies angleses del 16 al 22 de febrer a Exmouth, al sud-oest d’Anglaterra. Allà hi van practicar l’anglès i hi van fer diverses activitats. Devon és una regió costanera de gran bellesa. És una zona molt turística, coneguda també perquè hi va viure l’escriptora de novel·les

Estada a Exmouth, 2020 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut