![]() |
![]() |
![]() |
El passat divendres 1 de febrer, els alumnes de Literatura universal van asistir a la jornada sobre literatura que va organitzar la UdG.
De la diversitat d’oferta que hi havia, vam escollir , per començar, la xerrada “Maria Aurèlia Capmany : feliçment soc dona” que va fer Marta Nadal, comissària de l’Any Maria Aurèlia Capmany. Tot seguit vam fer la “Ruta literària Josafat de Prudenci Bertrana”. Finalment, la Jornada va concloure amb la lectura dramatitzada d’una selecció dels Episodis amorosos del “Tirant” a càrrec de l’Aula de Teatre de la UdG.
“Va ser una sortida interessant que, degut al coneixement que tenim de les novel·les “Tirant lo Blanc” i “Josafat”, vam poder gaudir molt de les propostes que ens van oferir”, expliquen els alumnes.
![]() |
![]() |







una excursio genial!!!!!! juju