Xerrada a l’INS Miramar del Cònsol General d’Alemanya en Barcelona

Aquest dimarts, 11 d’octubre, els nostres alumnes de 1r i 2n de Batxillerat han participat en una xerrada/col·loqui amb el Sr. Rainer Eberle, Cònsol General d’Alemany en Barcelona.

Els alumnes han tingut l’oportunitat de debatir amb el Sr. Eberle sobre el futur de la unitat d’Europa, i el paper i la responsabilitat d’Alemanya a Europa.

Aquest acte s’enmarca dintre de l’exposició itinerant “Guerra Freda: causes, història, conseqüències” (Der Kalte Krieg: Ursachen, Geschichte, Folgen) que l’INS Miramar ha acollit des del 28 de setembre fins al 13 de novembre, gràcies a la col·laboració del Consolat d’Alemanya a Barcelona.