Viatge a Londres 1r Batxillerat 2024

Del 10 al 14 de març, 35 alumnes de 1r de Batxillerat han realitzat un viatge cultural a Londres per poder practicar l’anglès i visitar els llocs més emblemàtics de la capital del Regne Unit, com per exemple, el Palau de Buckingham (on van presenciar el canvi de la guàrdia), les Cases del Parlament i el Big Ben, l’Abadia de Westminster, 10 Downing Street, Trafalgar Square, els mercats de Portobello, Covent Garden i Camden Town, la Torre i el Pont de Londres, el Pont del Mil·lenni, la Catedral de St. Paul i els parcs Kengsinton Gardens i Hyde Park. També van fer un recorregut pel Soho, al barri del West End, on van poder passejar per Piccadilly Circus, Carnaby Street, China Town, Oxford Street, Regent Street i Leicester Square.

A més, durant aquests 5 dies, els alumnes van visitar alguns dels museus més prestigiosos de la ciutat, com són el British Museum, la Tate Modern, el Science Museum i el Natural History Museum.