Viatge a Londres 1r Batxillerat 2023

Aquesta setmana, 27 alumnes de 1r de batxillerat, acompanyats per 3 professors d’anglès, han realitzat un viatge cultural de 5 dies a Londres.

Durant l’estada, els alumnes van poder visitar museus tan reconeguts com el British Museum, la National Gallery i la Tate Modern, i conèixer els llocs més emblemàtics de la ciutat, com el Palau de Buckingham, les Cases del Parlament i el Big Ben, l’Abadia de Westminster, els mercats de Portobello, Covent Garden i Camden Town, la Torre i el Pont de Londres, el Pont del Mil·lenni i la Catedral de St. Paul, entre d’altres, sense oblidar els recorreguts pel Soho i el Hyde Park.

En definitiva, ha estat tota una bona oportunitat de practicar l’anglès après a classe i visitar la capital del Regne Unit.