Trobada centres PASCH

Els dies 22 i 23 de novembre de 2023 l’INS Miramar ha participat a la trobada de centres PASCH que va tenir lloc al Goethe-Institut de Madrid. L’objectiu de la reunió era valorar la situació i els desafiaments actuals a que ha de fer front l’ensenyament de l’alemany.

La xarxa PASCH, “Los colegios, socios para el futuro”, creada pel Ministeri Federal de Relacions Exteriors d’Alemanya el 2008, té per objectiu promoure i fomentar la llengua i la cultura alemanya mitjançant una xarxa de centres educatius que imparteixen alemany com a llengua estrangera. Centres que es connecten, intercanvien metodologies de treball, ofereixen als estudiants l’acreditació del domini de l’idioma a través del Goethe-Zertifikat expedit pel Goethe Institut. Gràcies a aquesta iniciativa els alumnes poden accedir a cursos, estades lingüístiques a Alemanya entre d’altres recursos.

A continuació us compartim un enllaç en el que podreu veure un breu resum, realitzat pel Goethe Institut de Madrid, de la jornada i algunes fotografies: