Taller de Robòtica a la UPC de Castelldefels

Els dies 25, 26 i 28 de març els nostres alumnes de 3r d’ESO van anar a l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) per realitzar un taller de robòtica. Aquest taller pretén apropar el món de la robòtica als estudiants que encara no tenen excessius coneixements tècnics, de manera que puguin desenvolupar la seva imaginació i creativitat a l’hora de construir i programar els robots, que poden arribar a actuar de forma ben original. A la vegada, desenvolupen la seva lògica, habilitats per a la programació i també aprenen a abordar un problema de manera ordenada. En definitiva, es tracta d’una bon complement per a la matèria de Tecnologia, on es descriuen aquests temes de manera teòrica, però habitualment no es poden posar a la pràctica.

Des d’aquí volem agrair especialment al professorat del Campus del Baix Llobregat de Castelldefels responsable de l’activitat la seva predisposició i atenció en tot moment.