Talent a les Aules!

Aquest mes de març ha arrencat una nova edició del concurs d’emprenedoria juvenil Talent a les Aules, en què els equips participants, l’alumnat de 4t d’ESO que cursa la matèria d’Economia i Emprenedoria han d’idear un model de negoci viable.

Aquest projecte té l’objectiu de potenciar la cultura emprenedora dels joves estudiants per ampliar la visió del jovent respecte el seu entorn laboral i oferir accions i suport al desenvolupament emprenedor dels i de les estudiants per tal que puguin esdevenir futurs emprenedors i emprenedores.

Durant el temps que els alumnes participants estiguin desenvolupant el projecte, l’alumnat  i professorat comptaran amb el suport tant de l’equip de l’empresa consultora i els seus col·laboradors, com dels tècnics d’empresa.

Avui, hem tingut la sessió de formació on cada equip ha emplenat el model Business Canva junt amb l’equip del Talent a les Aules i la nostra mentora de Climava.