Shakespeare pels de 2n de Batxillerat.

Al Miramar ens agrada anar al teatre; per això el seminari d’anglès no podíem deixar perdre l’ocasió de portar els nostres alumnes més grans a  veure un Shakespeare en directe al Teatre Nacional de Catalunya. El passat dimecres 20 de febrer, els alumnes de 2n de Batxillerat van poder gaudir de l’obra “Afanys d’amor perduts” , una comèdia shakesperiana en estat pur on William Shakespeare utilitza el llenguatge de manera prodigiosa per posar-lo al servei de l’amor i de l’humor. Tampoc varem perdre l’oportunitat de fer-nos la foto davant de la gran façana  d’aquesta institució teatral!

cof_soft