Sessions de ioga en anglès a 2n d’ESO

YOGA SESSIONS WITH JULIE

Aquest mes de gener els alumnes de 2n d’ESO han pogut gaudir de una activitat de ioga en anglès a càrrec de la professora Julie Tucker. Les sis sessions realitzades constaven d’exercicis d’escalfament, posturals, de pràctica respiratòria i de relaxació.

L’objectiu final d’aquestes sessions va més enllà de l’exposició de l’alumnat a la llengua anglesa en un context pràctic. També s’encoratja l’alumnat a incorporar aquestes tècniques de relaxació com a rutina diària per millorar el seu benestar emocional.