Projecte Mart XXI

Aquest curs, els dies 23, 24, 27 i 28 de gener, 8 alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Miramar han participat en el Projecte Mart XXI, dut a terme a la Universitat Politècnica de Castelldefels en col·laboració amb l’Ajuntament de Viladecans. Aquest projecte educatiu està dirigit a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO de tot el Baix Llobregat, el qual, distribuït en diferents grups, posa en marxa un viatge al planeta Mart construint robots d’ajuda, investigant com mantenir una colònia al planeta, estudiant les telecomunicacions i facilitant el manteniment energètic, entre d’altres. A més a més, durant la seva estada en aquesta missió, els diferents grups d’alumnes han pogut conèixer el funcionament de la universitat i han comprès les potencialitats de la ciència i la tecnologia per a la nostra societat.