Problemes de connectivitat a internet

Benvolgudes famílies,

Us informem que en el marc del Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023, el Departament d’Educació ha posat en marxa aquest curs el Projecte d’acceleració de la transformació digital dels centres.

En aquests moments el nostre centre es troba immers en el procés de desplegament de les intervencions referides a les connectivitats per part de diferents empreses col·laboradores de Telefònica, amb el resultat que ens estem trobant amb problemes de connectivitat a la xarxa molt greus, que estan afectant no només a les connexions inalàmbriques sinó que, des d’aquest dilluns, també a les que fem per cable.

Tant el coordinador d’informàtica del centre com jo hem posat la situació en coneixement de la responsable de l’Àrea TIC dels Serveis Territorials al Baix Llobregat, la qual ha elevat la queixa a la persona de la companyia telefònica que gestiona el projecte. Malgrat això, el servei tècnic de Telefònica no s’ha personat encara a data d’avui per resoldre aquesta incidència.

Per aquest motiu, demà dijous, 25 de març, haurem de substituir les classes telemàtiques de 1r de Batxillerat que teníem previstes per tasques asíncrones que el professorat de cada matèria s’encarregarà d’enviar al seu alumnat per correu electrònic.

Tant l’equip directiu com el claustre de professorat lamentem tota aquesta situació i esperem que es pugui resoldre aviat.

Salutacions cordials,

Xavier Salamí San Juan