Problemes a l’Esprint 3r i 4t

El passat dimecres dia 13 de desembre un equip d’alumnes de tercer i quart d’ESO van passar-s’ho d’allò més bé resolent problemes de matemàtiques. Sí,si, com ho sentiu, aquestes i aquests alumnes van resoldre els deu problemes de la prova “Problemes a l’Esprint” que organitza la Societat Catalana de Matemàtiques en aproximadament hora i mitja i vam passar una bona estona molt entretinguda. Ara estem a l’espera del rànking a nivell de tota Catalunya, però el més important ja està fet: Passar-ho bé resolent problemes!!!

Ben aviat serà el torn dels alumnes de primer i segon d’ESO, us mantindrem informats.

Departament de Matemàtiques