Pla d’acollida 1r ESO i presentacions inici de curs resta de nivells (14·09·20)

El curs escolar 2020-21 començarà presencialment el dilluns 14 de setembre, tant a l’ESO com al Batxillerat.

Com cada any, el primer dia es farà l’acollida de l’alumnat de 1r d’ESO i les presentacions de la resta de nivells, en un horari i accessos diferenciats en funció del grup al qual pertanyen. Trobareu aquesta informació clicant a aquest enllaç: Calendari presentacions inici de curs 2020-21.

Per saber a quin grup ha estat assignat el vostre fill o filla, heu de clicar en el enllaç que porta el nom del nivell que farà aquest curs 2020-21:

Grups 1r ESO Grups 2n ESO
Grups 3r ESO Grups 4t ESO
Grups 1r Batxillerat Grups 2n Batxillerat

D’acord amb la nova normativa de protecció de dades, presentem els llistats d’alumnes per grup classe de cada nivell anonimitzats. Per això trobareu que, pel que fa al nom i cognoms dels vostres fills i filles, estarà format per les dues primeres inicials del nom, i les del primer i el segon cognom (p.e. si un alumna es diu Susanna Roca Pelegrí, en el llistat corresponent sortirà com a SuRoPe).

Us desitgem un molt bon inici de curs a tothom.

L’equip directiu