MENYS PLÀSTICS, MÉS VIDA

Durant 9 dies, ha estat exposada al vestíbul de l’institut l’exposició ‘Menys plàstic, més vida’, facilitada per l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA).

L’exposició fa una reflexió sobre la utilització del plàstic, el seu destí, el temps de desintegració, la contaminació del mar i dels oceans pels plàstics, i també dona instruccions de com reduir-lo, reutilitzar-lo i reciclar-lo.

L’exposició ha estat visitada pels alumnes de 4t d’ESO de l’especialitat de Biologia i Geologia, els alumnes de CTMA I, els de CTMA II i els alumnes de la matèria d’Ètica de 4t, amb els quals s’ha fet un treball. També l’han pogut seguir la resta d’alumnes del centre i tots els membres de la comunitat educativa interessats en el tema.