Matrícula externa ESO (alumnat nouvingut) curs 2020-21

L’alumnat que es matricula per primera vegada a l’ESO al nostre centre ha de fer la matrícula entre 13 i el 17 de juliol. La matrícula es fa en dos passos:

Primer pas: fer el pagament. A sota, trobareu la taula amb l’import corresponent a cada nivell i una explicació de com fer el pagament i com fer-nos arribar el comprovant.

Segon pas: omplir el formulari de confirmació de matrícula.

Primer pas

Per formalitzar la matrícula cal ingressar l’import corresponent al curs que farà l’alumne/a segons la taula següent:

ESTUDIS/CURS IMPORT
1r ESO *67,50 €
2n ESO *61,00 €
3r ESO *64,12 €
4t ESO Itinerari 1A *64,12 €
Itinerari 1B *72,12 €
Itinerari 2 *62,12 €
Itinerari 3 *72,12 €

Inclou: material fungible general, renovació equipament informàtic, plataforma digital, dossier tutoria, dossiers comuns (alguns nivells), festa hivern/primavera, 50% del preu de l’agenda -l’altre 50% (1,5€) el subvenciona l’AMPA- i comissió bancària. En el cas dels itineraris 1B i 3, inclou també el material del projecte de Tecnologia.

L’ingrés es farà seguint un dels dos procediments explicats a sota.

• Indiqueu el NOM i COGNOMS de l’alumne i CURS  al remitent.
  • Feu una foto o escanegeu el comprovant per poder adjuntar-lo al formulari de matrícula online.

Opcions de pagament de la matrícula des del caixer automàtic de La Caixa:

• Des del caixer, AMB codi de barres. De la forma habitual, utilitzant el següent codi de barres. Recordeu introduir com a remitent el NOM i COGNOMS de l’ALUMNE/A i el CURS pel qual es matricula.

• Des del caixer, SENSE codi de barres: Pagaments, impostos i devolucions → Pagament sense codi de barres → Col·legis, matrícules, comunitats → Amb el codi d’entitat → Codi de l’entitat: 0709707 → Introduir import corresponent al curs  → Remitent: NOM COGNOMS de l’alumne/a i CURS.

Segon pas

Un cop fet el pagament s’haurà de completar i enviar aquest formulari en línia.

Al formulari es demanaran les següents dades:

• Dades de l’alumne/a i tutor/s actualitzades.
  • Curs pel qual feu la confirmació
  • Foto o arxiu del comprovant de pagament. Si no el podeu adjuntar, se us demanarà la data en la qual vau fer el pagament.
  • Altres documents:
    • Fotografia tipus carnet de l’alumne/a
    • Targeta sanitària (TIS) de l’alumne/a
    • Carnet de vacunacióç
    • DNI de l’alumne/a (si el tenen)

La resta de documents que habitualment es demanen amb la matrícula es signaran al setembre.