LOCO FESTIVAL

Loco Festival

El passat dia 31 de març, coincidint amb la festa de primavera,  es va celebrar a l’Institut Miramar el Loco Festival.  L’objectiu d’aquest esdeveniment, en col·laboració amb l’ACNUR, és recaptar diners de manera solidària per ajudar als refugiats.  Com sabeu, ACNUR és una ONG d’ajuda als refugiats vinculada a l’ONU.

El dia del festival vam organitzar una sèrie d’activitats en les que els alumnes van participar de manera lúdica i amb gran interès: lligues de futbol, voleibol i tennis-taula, tallers de confecció de polseres i taumàtrops, cinefòrum sobre refugiats, entre altres… Alumnat i professorat van participar el 31 de març en un gest de solidaritat per contribuir amb ACNUR a ajudar als refugiats dels efectes de les guerres, terratrèmols, el canvi climàtic i les desigualtats del món actual.

La jornada va transcórrer d’una manera molt animada i festiva, gràcies a la col·laboració de l’alumnat de 4t d’ESO, que des de la matèria de Cultura i Valors van pilotar la preparació de l’esdeveniment, i de tot l’equip de professorat del centre que va col·laborar en la preparació dels tallers i activitats esportives. Gràcies a tothom!

La paradeta de venda de productes produïts pels alumnes va ser un èxit! Hem superat la recaudació del passat curs i estem encara molt animats per repetir l’experiència i millorar-la pel proper curs, amb noves sorpreses i novetats.

Volem agrair a tot i totes per la impressionant participació i ajuda a la jornada.

MOLTES GRÀCIES!

Coordinadors del Loco Festival.