La biblioteca de l’institut continua creixent

La biblioteca Joan Brossa de l’institut es consolida com a espai d’estudi i de lectura entre els alumnes de l’institut Miramar durant l’esbarjo. I és que les dades que hem recollit un cop acabat el segon trimestre són molt positives. Tenim una mitjana de 30 visites per dia i un total de185 llibres prestats des de l’inici del servei de préstec, el 24 d’octubre de 2023.

A més a més, la biblioteca és l’espai del centre on es duen a terme activitats i tallers de totes les matèries, i els jocs de taula dels divendres, entre d’altres.

Amb tot això, la Comissió de Biblioteca continua preparant activitats per al tercer trimestre i per al curs vinent, com els clubs de lectura i les recomanacions de llibres per part dels alumnes.