Jornada de Portes Obertes ESO

Per la seva importància a l’hora d’escollir un centre educatiu, malgrat la situació epidemiològica actual, els departaments d’Educació i Salut han decidit mantenir les jornades de portes obertes amb les mesures de protecció i prevenció necessàries. En el cas del nostre centre, dividirem la Jornada de Portes obertes en dues sessions:

• Dijous, 24 de febrer (17:30h.)Presentació telemàtica del Projecte Educatiu i procediment de preinscripció ESO 2022-23 (per mitjà de Google Meet). Les famílies interessades hauran d’inscriure’s prèviament a través d’aquest formulari (data límit: 23 de febrer, a les 12.00h) i rebran l’enllaç per afegir-se a la videotrucada al correu que ens hagin facilitat el dimecres 23 de febrer, a partir de els 12.00h.

IMPORTANT: Les famílies dels nostres tres centres adscrits, ESC El Garrofer, ESC Montserratina i Col·legi Santo Tomàs, ja hauran tingut la possibilitat d’haver escoltat aquesta informació a les xerrades telemàtiques programades pels dies i hores següents:

• ESC El Garrofer: 21 de febrer, a les 17.15h.
      • ESC Montserratina: 22 de febrer, a les 17.15h.
      • Col·legi Santo Tomàs: 23 de febrer, a les 15.15h.

• Dimecres, 2 de marçVisita a les instal·lacions del centre. Les famílies interessades hauran de fer la reserva de cita prèvia des d’aquest enllaç i seguir les mesures organitzatives i de prevenció que adoptarà el centre per aquesta Jornada:
    • Només hi podrà assistir un membre de cada unitat familiar, major d’edat.
    • Els grups no podran superar les 10 persones i seran acompanyats en tot moment per 1 persona del centre.
    • Les visites a les instal·lacions del centre tindran una durada de 20 minuts.
    • Totes les persones entraran per l’entrada principal (Av. Miramar, 15) i sortiran per la porta de darrera (Placeta de les Flors, s/n).
    • En entrar al centre, caldrà aplicar-se gel hidroalcohòlic.
    • Cal usar mascareta en tot moment.
    • S’evitarà la presència simultània de grups en un mateix espai i, dins del grup, caldrà mantenir 1,5 metres de distància entre les persones.
    • Les finestres i les portes romandran obertes en tot moment.
    • Es recomana no utilitzar els lavabos si no és imprescindible.
    • No es lliurarà cap documentació en paper: tota la informació necessària es publicarà en aquesta pàgina web.

Finalment, us recordem que el període de presentació de sol·licituds de preinscripció a l’ESO és del 9 al 21 de març.