Jornada de Portes Obertes ESO 2021

A data d’avui, el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya autoritza que els centres puguem organitzar visites presencials de cara al procés de preinscripció del curs 2021-2022, però tenint en compte diverses mesures preventives i d’organització per fer les visites. La més important és que cal demanar cita prèvia al centre educatiu. En el cas del nostre centre, dividirem la Jornada de Portes obertes en dues sessions:

• Dilluns, 8 de març (17:30h.): Presentació telemàtica del Projecte Educatiu i procediment de preinscripció ESO 2021 (per mitjà de Google Meet). Les famílies interessades hauran d’inscriure’s prèviament a través d’aquest formulari abans del 6 de març i rebran l’enllaç per afegir-se a la videotrucada al correu que hagin facilitat el dia 7 de març.

NOTA: Les famílies dels nostres tres centres adscrits, ESC El Garrofer, ESC Montserratina i Col·legi Santo Tomàs, ja hauran tingut la possibilitat d’haver escoltat aquesta informació a les xerrades telemàtiques programades pels dies i hores següents:

• ESC Montserratina: 22 de febrer, a les 17.15h.
      • Col·legi Santo Tomàs: 24 de febrer, a les 15.15h.
      • ESC El Garrofer: 25 de febrer, a les 17.15h.
  • Dimecres, 10 de març: Visita a les instal·lacions del centre. Les famílies interessades hauran de fer la reserva de cita prèvia des d’aquest enllaç i acceptar les mesures organitzatives i de prevenció que adoptarà el centre per aquesta Jornada:
    • Només hi podrà assistir un membre de cada unitat familiar.
    • Els grups no podran superar les 10 persones i seran acompanyats en tot moment per 1 persona del centre.
    • Les visites a les instal·lacions del centre tindran una durada de 20 minuts.
    • Totes les persones entraran per l’entrada principal (Av. Miramar, 15) i sortiran per la porta de darrera (Placeta de les Flors, s/n).
    • En entrar al centre, caldrà aplicar-se gel hidroalcohòlic.
    • Cal usar mascareta en tot moment.
    • S’evitarà la presència simultània de grups en un mateix espai i, dins del grup, caldrà mantenir 1,5 metres de distància entre les persones.
    • Les finestres i les portes romandran obertes en tot moment.
    • Es recomana no utilitzar els lavabos si no és imprescindible.
    • No es lliurarà cap documentació en paper: tota la informació necessària es publicarà en aquesta pàgina web.

Finalment, us informem que properament el Departament d’Educació farà pública tota la informació relativa al procés de preinscripció per al curs escolar 2021-2022. De moment, segons l’actual previsió de dates, el període de presentació de preinscripcions d’ESO serà del 17 al 24 de març de 2021.