Jornada de Portes obertes Batxillerat 2021

A causa de les restriccions per la Covid-19, aquest any dividirem la Jornada de Portes obertes de Batxillerat en dues parts:

• Dilluns, 3 de maig (17:30h.): Presentació telemàtica del Projecte Educatiu i procediment de preinscripció (per mitjà de Google Meet). Els alumnes i/o famílies interessades hauran d’inscriure’s prèviament a través d’aquest formulari abans del 1 de maig i rebran l’enllaç per afegir-se a la videotrucada el 2 de maig per la tarda, al correu que ens hagin facilitat.
  • Dimecres, 5 de maig: Visita a les instal·lacions del centre. Les persones interessades hauran de fer la reserva de cita prèvia des d’aquest enllaç i acceptar les mesures organitzatives i de prevenció que adoptarà el centre per aquesta Jornada:
    • Només hi podrà assistir un membre de cada unitat familiar.
    • Els grups no podran superar les 10 persones i seran acompanyats en tot moment per 1 persona del centre.
    • Les visites a les instal·lacions del centre tindran una durada de 20 minuts.
    • Totes les persones entraran per l’entrada principal (Av. Miramar, 15) i sortiran per la porta de darrera (Placeta de les Flors, s/n).
    • En entrar al centre, caldrà aplicar-se gel hidroalcohòlic.
    • És obligatori l’ús de mascareta en tot moment.
    • S’evitarà la presència simultània de grups en un mateix espai i, dins del grup, caldrà mantenir 1,5 metres de distància entre les persones.
    • Les finestres i les portes romandran obertes en tot moment.
    • Es recomana no utilitzar els lavabos si no és imprescindible.
    • No es lliurarà cap documentació en paper: tota la informació necessària es publicarà en aquesta pàgina web.

Així mateix, us informem que el període de presentació de les sol·licituds de preinscripció de Batxillerat serà de l’11 al 17 de maig de 2021. El Departament d’Educació ha posat a disposició de les famílies la pàgina web preinscripció.gencat.cat, on trobareu tota informació relativa al procés de preinscripció per al curs escolar 2021-2022.