Jornada de Portes obertes Batxillerat

Amb motiu de les restriccions vigents a data d’avui per la Covid-19, aquest any dividirem la Jornada de Portes obertes de Batxillerat en dues parts:

• Dilluns, 4 d’abril (17.30h)Presentació telemàtica del Projecte Educatiu del Centre (PEC) i procediment de preinscripció (per mitjà de Google Meet). Els alumnes o famílies interessades hauran d’inscriure’s prèviament a través d’aquest formulari abans del 2 d’abril, i rebran l’enllaç per afegir-se a la videotrucada el 3 d’abril, al correu que ens hagin facilitat.
  • Dimecres, 6 d’abril (17.00h)Visita a les instal·lacions del centre. Les persones interessades hauran de fer la reserva de cita prèvia des d’aquest enllaç (tenen de temps per fer-ho fins al dimarts 5 d’abril, a les 15.00h) i acceptar les mesures organitzatives i de prevenció que adoptarà el centre:
    • Serà obligatori l’ús de mascareta en tot moment.
    • En entrar al centre, caldrà aplicar-se gel hidroalcohòlic.
    • Les finestres i les portes romandran sempre obertes.
    • Es recomana no utilitzar els lavabos si no és imprescindible.
    • No es lliurarà cap documentació en paper: tota la informació necessària es publicarà en aquesta pàgina web.

Així mateix, us informem que el període de presentació de les sol·licituds de preinscripció de Batxillerat serà del 20 al 26 d’abril de 2022. El Departament d’Educació ha posat a disposició de les famílies la pàgina web preinscripció.gencat.cat, on trobareu tota informació relativa al procés de preinscripció per al curs escolar 2022-2023.