Intercanvi Heidelberg

Aquest curs s’han reprès els intercanvis amb Alemanya gràcies a la dedicació del professor Archi Montañés.

En aquest cas, es tracta de l’intercanvi amb un centre de Heidelberg. Aquest any, del 9 al 15 de març, un total de 12 alumnes de 4t d’ESO de l’assignatura d’alemany han gaudit d’una setmana a Heidelberg (Alemanya), amb els seus companys i companyes d’intercanvi del St. Raphael Gymnasium junt amb les professores acompanyants Sílvia Hermida i Mireia Llàcer. L’intercanvi és una experiència cultural amb alumnat d’un institut alemany.

L’objectiu inicial és que els alumnes alemanys practiquin l’espanyol, que estan estudiant al seu institut, i que els nostres ho facin amb l’alemany (si s’escau) o l’anglès.

Tanmateix, l’experiència va molt més enllà:

• Trobar-se amb nois i noies de la seva edat d’una nacionalitat diferent.
  • Conèixer un altre país.
  • Conviure amb una família que no és la seva.
  • Crear vincles que poden tenir continuïtat.

Anar d’intercanvi és una experiència divertida, gratificant i de col·laboració mútua entre els nostres estudiants i els estudiants alemanys. Durant l’estada a Heidelberg, l’alumnat ha pogut visitar el famós passeig dels filòsofs, el castell de Heidelberg, el pont vell, el Gleamgolf etc.

En definitiva, pretenem que el nostre alumnat hagi gaudit d’una experiència inoblidable!!