Informació vaga estudiants 23 de setembre

El Sindicat d’Estudiants ha convocat una vaga general estudiantil per al proper divendres 23 de setembre. El motiu de la vaga és la lluita contra el canvi climàtic, i l’alumnat del Miramar ha decidit afegir-se a la convocatòria de vaga a proposta de l’Associació d’estudiants del nostre centre.

Les Normes d’Organització i Funcionament del Centre (NOFC) especifiquen les condicions per les quals la no assistència dels alumnes a classe es considera falta injustificada o no.

CORRESPON A LES FAMÍLIES DECIDIR SI AUTORITZEN EL SEU FILL O FILLA A ASSISTIR O NO A CLASSE AQUEST DIA. En cas afirmatiu, les famílies hauran d’omplir una autorització.

Us recordem que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot a exercir el dret de vaga i per tant han d’assistir al centre amb total normalitat.

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO, i de Batxillerat hauran de portar signada l’autorització en un termini màxim de 48 hores després del dia de la vaga per tal que la falta es consideri justificada.

Independentment de la vaga, els professors seran a les aules amb tota normalitat i faran classe amb els alumnes que vinguin a l’Institut.