Informació matrícula alumnat extern Batxillerat curs 2021-22

Us recordem que el període de matriculació de batxillerat per als alumnes preinscrits amb plaça assignada és del 12 al 16 de juliol de 2021, ambdós inclosos.

Així mateix, el termini perquè els alumnes pendents de l’avaluació de setembre confirmin la seva continuació al centre és del 12 al 16 de juliol de 2021, ambdós inclosos.

En canvi, el període de matriculació per als alumnes de Batxillerat pendents d’avaluació al setembre és del 7 al 10 de setembre, ambdós inclosos.

Si no es fa la matriculació en aquestes dates, es considerarà que l’alumne/a ha renunciat a la seva plaça i la perdrà.

L’alumnat que es matricula al centre el curs 2021-22 per primera vegada ha de presentar els documents següents, que es poden descarregar des d’aquest enllaç:

1. Imprés de matrícula. És molt important que els telèfons i correus electrònics dels pares/tutors estiguin actualitzats.
  2. Fotocòpia de les dues cares del DNI del pare/mare i de l’alumne/a.
  3. Fotocòpia del llibre de família.
  4. Fotocòpia de la Targeta sanitària individual (TIS).
  5. Fotocòpia del resguard del títol de l’ESO.
  6. Fitxa de salut (omplert i signat).
  7. Autorització de la pràctica de l’educació física (només per 1r de batxillerat).
  8. Autorització per la realització de sortides (omplert i signat).
  9. Autorització sortida a l’hora d’esbarjo (omplert i signat).
  10. Fotografia carnet de l’alumne/a en format digital. Podeu fer la foto amb el mòbil, amb bona llum i un fons clar. Envieu la fotografia al correu electrònic del centre a8045860@xtec.cat, indicant el nom de l’alumne/a.
  11. Comprovant de pagament.