I Concurs de microrelats de terror en català, castellà i anglès

Aprofitant la proximitat de la celebració de Tots Sants, la comissió del Pla d’impuls de la lectura de l’Institut Miramar ha convocat el primer concurs de relats de terror per a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO. Els alumnes de 1r havien d’escriure els seus contes en català i castellà, i els de 2n en anglès. El proper dimarts, 30 d’octubre, es reunirà el jurat per seleccionar els treballs guanyadors. El primer premi per a cada grup classe són unes entrades dobles per anar al teatre i el segon una bossa amb el logo de l’institut tipus gymsack.

Per incentivar els nostres alumnes a participar en aquest concurs, hem decorat la biblioteca i el seu passadís d’accés amb motius de Halloween i també amb els primers microrelats que hem anat rebent.​

Podeu veure més fotografies dels treballs dels alumnes en aquest enllaç, que actualitzarem la setmana vinent amb els treballs guanyadors.

Aquesta activitat s’inclou al catàleg d’activitats del nostre pla estratègic com a centre PROA+ .