Estimades famílies,
Degut a la situació que estem vivint, aquest any hem posat en marxa la sol·licitud online per a totes aquelles famílies que es vulguin donar d’alta com a socis de l’AMPA de l’institut o renovar els carnets. Aquest sistema serveix per recollir les dades.
El pagament de la quota es pot fer per transferència, per caixer o pagament en efectiu al local del AMPA amb cita prèvia. La inscripció es farà efectiva quan es rebi el comprovant de pagament de la quota.
A continuació us deixem les instruccions i un enllaç: Formulari carnet soci AMPA 2020
- Heu d’accedir a l’enllaç i emplenar totes les dades.
- Només es pot emplenar el formulari un cop (un formulari per família).
- Les famílies que ja en sou socis, si us plau, indiqueu el número de soci que teniu actualment.
- El formulari inclou dues preguntes sobre les extraescolars. L’AMPA, com cada any ofereix dues extraescolars, sempre i quan hi hagi un mínim de interessats. Per aquest motiu necessitem saber quantes persones hi estan interessades. Per altra banda, també es poden fer propostes.
- La quota per associar-se a l’AMPA, és de 15€. Degut a que el curs passat no es van poder fer algunes de les activitats previstes (salida PORT AVENTURA, festa de graduació, etc.), tot i que sí que es van fer les ORLES, es compensarà a les famílies que el curs passat eren sòcies amb un descompte de 5€ per a la quota d’aquest curs, de forma que la renovació costarà 10€.
- El pagament es podrà fer per tres mètodes:
- Transferència al compte corrent del AMPA: Compte corrent ES62 0081 1825 3500 0104 8913. Indicar Nom i cognoms alumne/curs/num soci (cal enviar el comprovant de pagament a ampaiesmiramar2012@gmail.com).
- Pel caixer, amb targeta de qualsevol banc, en un caixer automàtic de Banc Sabadell. Opció: “pagament a tercers”—> marcar el codi 6380 —>”altres imports” introduir totes les dades: import/nom i cognoms de l’alumne/a i curs que farà al 2020-21) (cal enviar a ampaiesmiramar2012@gmail.com el comprovant de pagament).
- En efectiu, al local del AMPA. Caldrà demanar cita prèvia.
PROTECCIÓ DE DADES I ÚS D’IMATGES:
- Al formulari s’inclou un enllaç; al clicar sobre aquest, s’obrirà un document que dona informació sobre la protecció de dades.
- Un cop llegit, cal emplenar (només) la part final.
- Per donar autorització a l’AMPA, per a l’ús d’imatges heu de clicar sobre la casella de: “AUTORITZACIÓ ÚS IMATGES DEL MENOR”
-
Emplenar les tres caselles del finalAcceptar
Per a qualsevol dubte que tingueu, poseu-vos en contacte amb nosaltres via correu electrònic: ampainsmiramar2012@gmail.com