Exposicions orals Treballs de recerca Batxillerat promoció 2019-2021

El proper dimecres 20 de gener, des de les 16.00h i fins les 17.50h., els alumnes de 2n de Batxillerat faran la defensa dels seus treballs de recerca davant els seus respectius tribunals.

Degut a les restriccions motivades per l’evolució negativa de la Covid-19, les exposicions orals estan restringides exclusivament a l’alumnat de 2n i als membres de cada tribunal.

Perquè puguin disposar-ne de temps suficient de preparació, queden suspeses les classes de 2n de Batxillerat a darrera hora del matí del dia 20.

Les defenses dels treballs tindran una durada de 30 minuts (temps que inclou l’exposició i el torn de preguntes).

Entre la finalització d’una exposició i el començament de la següent, es deixarà una pausa de 10 minuts per ventilar completament les aules i netejar les taules i els teclats dels ordinadors.

Salutacions cordials,

Xavier Salamí San Juan