Escape Room en anglès a 4t d’ESO

Durant els dies 22 i 24 de gener, l’alumnat dels 5 grups de 4t d’ESO ha participat en una escape room en anglès (basada en la famosa obra de l’escriptor escocès Robert Louis Stevenson, The Strange Case of Dr Jekyll and Mr Hyde), durant la qual han hagut de resoldre amb enginy i en equip les diferents proves i enigmes que se’ls ha anat plantejant, amb l’única condició de comunicar-se entre ells i la Game Màster sempre en anglès.

Pensem que activitats com aquesta tenen molts beneficis ja que:

• Els alumnes se senten més lliures per a parlar i expressar-se en anglès.
  • Es fomenta la creativitat.
  • S’incentiva el desenvolupament mental i el pensament crític, ja que han de buscar diferents solucions als problemes.
  • Motiva als alumnes i els ajuda a desenvolupar habilitats com el lideratge o a actuar sota pressió.
  • Es treballa en equip, afavorint les habilitats socials i les relacions entre iguals.