Escape Room Dr. Jekyll & Mr. Hyde

Durant els dies 23 i 24 d’aquest mes de gener, els 5 grups de 4t d’ESO han participat en una activitat d’escape room en anglès basada en la famosa obra de l’escriptor escocès Robert Louis Stevenson, The Strange Case of Dr Jekyll and Mr Hyde.

La Game Màster ha estat l’encarregada d’ambientar l’aula i guiar els alumnes per un seguit de pistes i enigmes. Un cop plantejada la situació, els alumnes disposaven de només 45 minuts per a resoldre les diferents proves i aconseguir escapar.

En definitiva, ha estat una forma lúdica de practicar la comprensió, la conversa i l’escolta en anglès de la mà d’una persona nativa, com podeu veure en aquestes imatges.