Eleccions al Consell Escolar

Us informo que a partir del dia 2 de novembre s’obre el procés de selecció per renovar els membres del Consell escolar. Tenint en compte l’ajornament d’eleccions i pròrroga de mandats de l’any 2020, les persones que han de renovar el seu càrrec de representació són:

• les persones que van ser escollides en la convocatòria del 2016 i finalitzaven la seva representació el 2020,
  • les persones que substitueixin algun membre que finalitzava mandat i que acabava la seva representació el 2020 o que no va prorrogar.

En el cas del nostre centre, cal renovar 3 membres del sector professorat, 3 membres del sector alumnat i 1 membre del sector famílies.

Formen part del sector de representants de les famílies tots els pares, mares i els tutors o tutores de l’alumnat del centre que n’exerceixen la pàtria potestat o la tutela i que figuren en el corresponent cens electoral, que trobareu penjat al vestíbul del centre.

Les candidatures s’han de presentar per escrit al director, a qui correspon la presidència de la mesa electoral, mitjançant el document oficial de presentació de candidatura abans del dia 16 de novembre.

Per a l’elecció de les persones representants del sector dels pares i mares o tutors de l’alumnat, la mesa electoral estarà formada pel director i per dues persones designades per sorteig entre totes les que integren el cens d’aquest sector. D’entre les persones designades, la de menys antiguitat al centre actuarà de secretari o secretària de la mesa i, en cas de coincidència, ho farà la de menor edat.

La votació del sector famílies es farà el dimecres 24 de novembre, de 16.30 a 18.00 hores, al vestíbul del centre. Recordeu que les votacions són personals, directes i secretes. No s’admet la delegació de vot ni el vot per correu.

Per a qualsevol dubte sobre el procés electoral, resto a la vostra disposició.

Salutacions cordials,

Xavier Salamí San Juan