Eleccions al Consell Escolar: Recordatori horari votacions, composició meses electorals i candidatures

Us recordem que, tal com es va publicar al taulell d’anuncis del centre, l’horari de les votacions del representant del sector famílies del Consell Escolar que cal renovar demà dimecres, 24 de novembre, és de 16.30 a 18.00h. La mesa electoral del sector de pares, mares i tutors legals dels alumnes està formada per la Sra. Ana Lázaro Castro, vocal titular 1 i secretària, el Sr. John Eder Aguirre Builes, vocal titular 2, i el director, en qualitat de president. L’única candidatura presentada dintre del termini establert ha estat la de la Sra. Montserrat Cano Roca.

Així mateix, us informem que al llarg del matí d’aquest dijous, 25 de novembre, els vostres fills i filles votaran els 3 representants del seu sector. La mesa electoral està constituïda pels alumnes Mohamed Amin Boarbi Boucricha, vocal titular 1 i secretari de la mesa, i Joan García Gallardo, vocal titular 2, i pel director, que presideix la mesa.

Les candidatures del sector alumnat presentades que s’han de sotmetre a votació són, per ordre alfabètic del 1r cognom, les de Nayara Espartero Torres (ESO 2B), Andrés Fabregat Gutiérrez (ESO 1A), Max García Jerez (ESO 1B), Izan Jiménez Abellán (ESO 1A), Noa Ramos Castro (ESO 1A), Irene Rodríguez Cano (ESO 2A) i Siyao Zheng (ESO 1A).

Rebeu una cordial salutació.