Eleccions al Consell Escolar 2018

Us informem que avui dilluns, dia 5 de novembre, s’inicia el procés electoral per a la renovació parcial dels membres del Consell Escolar, amb la publicació de la resolució de Convocatòria d’eleccions al Consell Escolar.

El nombre de representants de cada sector que es renoven en la present convocatòria a l’Institut Miramar són:

• pares i mares: 1 representant
  • personal d’administració i serveis: 1 representant
  • professorat: 3 representants

Els pares, mares o tutors legals poden consultar el llistat del cens electoral al suro que es troba al vestíbul del centre, al costat de les escales que donen accés a la primera planta, mentre que el professorat i el PAS trobaran els llistats del cens electoral dels seus respectius sectors al taulell de la sala de professors. Cada elector/a pot votar un nombre màxim de persones candidates igual al nombre de representants que s’ha de renovar.

En el sector de pares i mares poden votar tant el pare com la mare de l’alumne o el tutor o tutora legal si escau. Si la pàtria potestat de l’alumne/a està conferida exclusivament a un dels progenitors, només aquest té el dret de votar. Si hi ha més vacants que candidats, totes les persones membres del sector són elegibles; si la persona elegida no vol assumir-ne la representació, el lloc queda vacant fins a la propera convocatòria.

El termini per presentar candidatura finalitza el 16 de novembre. Les persones que hi estiguin interessades han d’omplir el Model de document de presentació de candidatures i lliurar-lo (amb registre d’entrada) a la secretaria del centre dintre del termini establert.

El PAS votarà el dimarts 27 de novembre, a les 9.30 hores, a la secretaria del centre. El professorat votarà el dimecres 28 de novembre, a les 15.45 hores, a la biblioteca, en una sessió extraordinària del claustre, convocada amb aquest punt únic en l’ordre del dia. Finalment, els pares, mares, tutors i tutores legals votaran també el dimecres 28, entre les 16.15 i les 18.45 hores, al vestíbul del centre.